op naar The West Coast! - Reisverslag uit Washington, D. C., Verenigde Staten van Maarten Bosch - WaarBenJij.nu op naar The West Coast! - Reisverslag uit Washington, D. C., Verenigde Staten van Maarten Bosch - WaarBenJij.nu

op naar The West Coast!

Door: M

Blijf op de hoogte en volg Maarten

27 Februari 2009 | Verenigde Staten, Washington, D. C.

Hallo Lieve iedereen.
26-02-09 , hoe raar is dat? Ik ben alweer bijna 2 maanden van huis.. Het oude vertrouwde Rotterdam waar je normaal 4 weken maximaal weg van bent. Heb ik nu al 2 maanden niet gezien. Het is toch wel raar. Thuis had je altijd je ding dat je vrijwl elke dag deed. En dan het besluit maken om zomaar 5 maanden van huis te gaan, náá eigenlijk niet zomaar, ik had een reden. Ik wilde weg uit R’dam, weg van elke dag het zelfde en vetrouwde. Nou dat ben ik zeker. Het is hier zo anders dat kan je niet voorstellen. Als ik met mensen van thuis praat en ze hoor zeggen” Jah die en die is op wintersport” je Broer is net terug van Zwitserland, kan je je dat eigenlijk niet voorstellen omdat het hier zo 25 graden is met veel zon, af en toe wel koud maar dat is dat 10 tot 15 graden.
Dus het is wel raar maar ik heb het echt nog heel erg naar mijn zin. Tot nu toe is het eerlijk gezegd wel heel veel hetzelfde. Elke morgen naar de sportschool, lunchen ontbijten, golfen bla bla bla.. Gelukkig gaat het nu snel warmer worden, dus dan wordt het na golfen lekker naar het strand, voetballen, barbequen en dat soort dingen, dus daar heb ik wel echt zin in.
Afgelopen zaterdag zijn we naar een filmtheather geweest, maar niet zomaar een. Het klinkt raar, maar dit was er een waar je voornamelijk zwarte vrouwen en mannen ziet. We zijn naar Madusa goes to cell geweest, wat over een zwarte omgebouwde vrouw gaat die de bak in moet. Een comedy was het, nou heerlijk om al die vrouwen in de bios te horen lachen en mee te zingen met de film.. En als het doorgaat ga ik volgende week in Florida naar een Gospel Church, hopelijk waar ze ook,, “Oohhhhh Happy days, ohh happy days” gaa zingen, lijkt me echt kick om dat mee te maken!! Kijken of de bass in mijn stem een beetje van pas gaat komen daar. Gaan we pas echt lachen, lekker met Big mama door de kerk heen dansen haha.. Ik heb al foto;s gezien, dus daar gaan jullie nog wel een leuk verhaal van krijgen. Want dit weekend ga ik weer naar Florida voor een FCWT golftoernooi in Tampa, on the West Coast. Als het goed is ben ik er helemaal klaar voor, dus dat moet wel goed komen, kijken of ik die 13th plek van vorige keer kan aanpakken.
Ik weet dat ik wat meer foto’s moet gaan uploaden op deze site, veel mensen vragen erom, ik weet het. Ik zal dan ook wat meer echt echt leuke foto’s maken.. Dus wees niet ongerust, ze komen eraan!
Morgenochtend vertrekken we dan eindelijk weer naar Florida, en wel naar The West Coast, where the most dreams come true, laat dat nou mooi even de mijne zijn! Haha Hopen we dan maar. Om precies te zijn Tamba Bay on the west Coast, iedereen heft er aardig zin in, anders ik wel! Alles is gepakt en wel, morgenochtend vertrekken we om 5 uur in de morgen en zullen dan om 11.00 daar aankomen. Om 2 ur moeten we dan onze oefenronde spelen. Lekker naar het strand daarna, vroeg naar bed om zaterdag te knallen!
Uiterraard laat ik weten hoe het gaat daar beneden in de zon! Ik neem me laptop mee dus skype kan ook. Voor de gene die het leuk vinden is mijn gebruikersnaam M.R. Bosch dus laat je gezicht zien en Mutzie is weer helemaal happy!
Haha Groetjes en tot snel!
Ciaow


  • 27 Februari 2009 - 12:16

    Haas:

    Jo maarten, ziet er lekker uit hoor dat baantje holy shit effe wat anders als gcr! Hoop dat je een beetje goed speelt! mazzels haas

  • 28 Februari 2009 - 03:11

    Frank:

    Mutz!

    In la kon ik idd een auto'tje huren. Moest k wel 10 dollar extra betalen, maarja dat mag de pret niet drukken..

    Succes met golfen knul, nooit gedacht jij dat jij de rest van je leven in pantalon's en polo's zou gaan lopen;)

    Groeten uit Hawaii!


  • 02 Maart 2009 - 12:50

    Jolique:

    He Maart!

    Klinkt allemaal vet zeg, ben echt jaloers!
    Ik zit nu heeerlijk in mn tentamen week en moet van 9 tot 4 naar school.

    Dus geniet er maar heeeeel veel van want voor je het weet is het voorbij!

    Dikke kuss,
    Liek

  • 05 Maart 2009 - 11:45

    Nanette:

    Ha jongen,
    Nou dat ziet er echt vet cool en gaaf uit. Fijn om te horen dat het je goed gaat.
    Terwijl jij zit te wachten op nog hogere temperaturen zijn wij hier al blij met een graadje of 7.We krijgen hier lente kriebels van zingende vogeltjes en het zien van krokussen en narcissen...
    Gaan de tournooien een beetje naar je zin en heb je al veel 'gouden'tips gekregen, een hole in one geslagen?
    Je bent in ieder geval al een levensles wijzer dat... Where ever you go the daily/weekly/etc.routine gets you.
    Mooie foto van je naam en 2008 moet maar een mooi vervolg krijgen 2009,2010...etc.met mooie scores erbij.
    Ons hondje moet uit dus voor nu is dit het even.
    Enjoy every minute,be happy and good luck.
    See you,
    Nanette&family.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigde Staten, Washington, D. C.

Maarten

Ik ben hier om golfproffesional te worden..

Actief sinds 26 Jan. 2009
Verslag gelezen: 184
Totaal aantal bezoekers 12050

Voorgaande reizen:

02 Januari 2008 - 02 Juni 2009

Mijn eerste reis

Landen bezocht: