Toch maar wat verhalen op internet plaatsen - Reisverslag uit Washington, D. C., Verenigde Staten van Maarten Bosch - WaarBenJij.nu Toch maar wat verhalen op internet plaatsen - Reisverslag uit Washington, D. C., Verenigde Staten van Maarten Bosch - WaarBenJij.nu

Toch maar wat verhalen op internet plaatsen

Door: M

Blijf op de hoogte en volg Maarten

26 Januari 2009 | Verenigde Staten, Washington, D. C.

Hallo iedereen,

Het is vandaag 26 Januari 2009, en 09.47 in de morgen en ik ben gisteren avond heel laat terug gekomen van Florida, Orlando waar we een toernooi hebben gespeeld. We zijn donderdag vertrokken en zijn in Orlando aangekomen om 08.00 PM ( 20.00). We zijn eigenlijk gelijk doorgegaan naar NY Pizza, wat je hier alleen maar voorgeschoteld krijgt, is vet eten. Het is maar goed dat we zo elke dag naar de sportschool gaan want anders zou ik hier wegkomen als een standaard dik Amerikaans mormel, haha. Vrijdag zijn we naar de golfbaan gegaan, Stongate Oaks golfcourse, waar we een oefenronde hebben gespeeld. Opzich geen moeilijke baan, alleen alles is hier sneller en smaller. Maar ontzettend mooi. De eerste dag schrok ik me al te pletter, maar wat hier normaal is, is dat er Alligators van zo'n 6 meter aan de oever van een waterhindernis liggen.
We zijn hier trouwens met 16 mensen, 13 spelers van JPGA waar ik zit en 3 begeleiders, waaronder Adam en Mauricio, deze twee zijn echt helemaal knetter. Na de oefenronde hebben we wat dingen besproken voor de volgende dag, om het toernooi goed te beginnen. En dat was ook zo. De eerste dag heb ik 5 birdies gemaakt, maar ook teveel slechte scores en maakte en 76 wat wel aardig is. ( ik zal de golftaal zo kort mogelijk houden ) Op zondag een 74. Wat uitkwam op 150 en een 13de plek finish is, opzich niet slecht voor de eerste keer en met 70 deelnemers. Maar dat is niet het resultaat wat we willen dus we gaan harder trainen. Als je de livescores wilt zien kan je naar www.fcwtgolf.com en dan stonegate oaks toernooi gaan waar je het leaderboard kan zien.

Voor de Rest zijn we in Orlando zelf, 2 x naar een outletcentrum gegaan, niet normaal, Noem alle grote merken maar op ze hebben het met wel 100 winkels in een gebouw, openlucht trouwnens echt heel vet, tegen 30,40,70 % korting. Maar alles wat je wilt kopen valt tegen, XL of groter, klote Amerikanen hebben alleen supermaten. Maar Als je je best doet vind je wel wat goeds!
Vrouwen niet normaal hier, ze willen allemaal weten waar je vandaan komt, leeftijd maakt niet uit. Ik zat in de Starbucks, een lekkere Tripple Caramel Machiato less milk, more coffee with sugar ) als je hier een koffie wilt, kan je wel een notebook meenemen, want die mafkezen vragen zoveel, voordat je je koffie hebt is ie koud), maar goed ik zat daar dus, komt er een naar me toe, en gaat gezellig naast me zitten n begint gelijk hele verhalen op te hangn, opzich niet erg, ze zag er niet slecht uit, maar ze was 30 hahah Ik zit er niet mee, mar 18 was te jong.
Nee gekkigheid, was wel echt heel leuk, als je haar egzicht zag na de uitslag.

In Florida, Orlando, zijn we uiterraard ook nog naar Disneyland downtown gegaan, waar je kan winklelen enzo, echt niet normaal hoe groot alles is daar. we dachten en lekkere hamburger te eten, wat gelijk staat als een stokbroodgezond van het ijspaleis in NL, want gezond kennen ze niet, Denk je nou een normale maat, krijg je een 1 pond burger voorgeschoteld. is een halve kilo hamburger haha.
Ok na 4 happen zijn we dus weer weggegaan. Konden we een stukje meerijden met een man die ons naar onze autobracht in en BMW 760 met verchromde velgen, ik denk dat die man 70 was en dikke velgen onder zijn Bimer niet normaal. Jammer genoeg geen foto's van genomen.
Maar Disney was dus ook wel lachen.

Gisteren avond zijn we weer terug gekomen en vandaag hebben we a day off, so no golf, just chilling.
Volgende week, 6 Februari uit mijn hoofd speel ik een ander toernooi in SC Hollywood. Dus tot die tijd weer trainen.

Natuurlijk laat ik tussen door nog wat berichten achter, ik hoop dat dit een beetje nomaal stukje is, volgende keer meer. Wordt Vervolgd!

Liefs Groeten Box Kus Maart

  • 26 Januari 2009 - 14:14

    Robbie:

    Echt gekkigheid daarzo, ik wou dat ik daar ook was! Als je terugbent, hoop ik mijn GVB te hebben & een x tegen je te mogen spelen! Geniet eerst van de VS, & golfse & shopse daarzoooo[L]

    Pies Rob!

  • 26 Januari 2009 - 14:19

    Daniel Ketel:

    Joo maarten!
    Zoww ik hoorde al dat je naar Amerika ging, klinkt goed man! ik zie dat het wel goed zit met jou en golf haha! hé later he, have fun daarzo
    Daniel

  • 26 Januari 2009 - 14:23

    Timothy:

    Lekker bezig ouwe,

    ben jaloers!
    Lekker golfen daar en goed je best doen, en niet alle vrouwen verzieken he..Ook nog wat overhouden voor mij haha.

    Wacht met smart op je volgende verhaal!

    Groeten!!

  • 26 Januari 2009 - 15:24

    Mika Boombastic:

    faka muts. leipe tories man. veel plezier daar pik. doe me mattie tiger de groete....

  • 26 Januari 2009 - 15:52

    Esmee:

    Hallo Buurman;),

    Leuk om te lezen hoe je het daar hebt! Helaas geen gedag kunnen zeggen wegens ziekte.
    Wilde je nog even feliciteren met je verjaardag! Verder wens ik je een leuke & succesvolle tijd toe, en zal zeker de berichtjes lezen!

    Esmee

  • 26 Januari 2009 - 16:14

    Andrea:

    hallo lieve schat,
    klinkt geweldig allemaal! leuk dat je het zo naar je zin hebt..
    ik mis je wel hoor..
    nou have fun en succes alvast voor je volgende wedstrijd

    kusjes

  • 26 Januari 2009 - 17:10

    Lubi:

    hey matti, klinkt goed man. als ik jou was had ik gezegd dat je 24 was...mmmjatoch. blijven trainen he, zodat je volgende hoger dan 13e wordt...veel plezier ouwe en geniet ervan, want hier mis je vrij weinig....ciao luc.

  • 26 Januari 2009 - 17:41

    Pezie:

    Klikt goed pikkepok!
    maar volgende keer dat je bericht stuurt staat er dat je eerste bent geworden he tiger mutz ha.
    veel plezier nog man.
    pz

  • 26 Januari 2009 - 20:11

    IJsberen:

    Hoi Maarten,
    Klinkt allemaal wel erg leuk! Blij dat je het zo enorm naar het zin hebt!
    Groet van de IJsberen

  • 08 Februari 2009 - 23:07

    Tammo:

    Hey Maarten,

    Geniet van de Subway's, Taco Bells, In n Outs, Denny's, Jack in The box, Albertsons, Starbucks, Universal Studio's, Hunnington Beach, Oceanside, Golfbanen all you can eat meals, blablablablbalbalbala

    pas op voor die bosbranden!!!

    En knal die Amerikanen van de baan!!!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigde Staten, Washington, D. C.

Maarten

Ik ben hier om golfproffesional te worden..

Actief sinds 26 Jan. 2009
Verslag gelezen: 310
Totaal aantal bezoekers 12047

Voorgaande reizen:

02 Januari 2008 - 02 Juni 2009

Mijn eerste reis

Landen bezocht: