Weer een update,,, - Reisverslag uit Washington, D. C., Verenigde Staten van Maarten Bosch - WaarBenJij.nu Weer een update,,, - Reisverslag uit Washington, D. C., Verenigde Staten van Maarten Bosch - WaarBenJij.nu

Weer een update,,,

Door: M

Blijf op de hoogte en volg Maarten

05 Februari 2009 | Verenigde Staten, Washington, D. C.

Zijn we weer,

Hoe is t nou? niet afgelopen weekend maar die daarvoor zijn we naar Florida geweest zoals jullie weten. In de tussentijd is er vanalles gebeurd, maar eigenlijk niet heel veel bijzonders. Ik ben alleen zo vaak naar starbicks geweest dat ik 3 maanden gratis koffie kan drinken, haha foodcrackers komt me ook aardig me nus uit, hamburgers van een halve kilo, hooters heb ik nou ook wel gezien, leuke meiden maar weten niet eens hoe je een warme maaltijd kan brengen! Best aardig als ze je bestelling komen opnemen, niet alleen der haren over de tafel ;-)
Nou Maart wil je even inhouden en niet zo raar praten, vooruit dan.
We hebbenin de tussentijd ook geleerd niet de regels te overtreden wat betreft de wet hier, wat kunnnen die Amerikanen overdrijven, voor een kauwgow op de grond gooien is it a easy way to go behind bards! Maar goed laten we het maar op kauwgom gooien laten!
Het weer is hier trouwens wel heel mooi, maar koud af en toe, we zijn al naar t strand geweest, maar als je dat nu zou doen zou je thermometer het niet meer doen!
Hier is het af en toe in de wind 10 graden, aardig koud, maar mooie dagen zijn toch wel gau 20 graden, wat een winter zeg, ik wou dat ik lekker in het warme NL zat!;-)
Maargoed, dit weekend het ik een toernooi in Hollywood, aaridg gek! College of Charleston! dus goed me best doen, wie weet loopt er wel een aardige Coache rond, of Angelina Jolie die nog een Pro zoekt, putten gaat wel aardig, dus dat kunnen we dan wel samen oefen!
Ik ben vandaag in de Ralph Lauren store geholpen door een verdwaalde van de gayparade trouwens, deze knul vroeg of hij binnen kon komen tijdens het passen van een polo, gelukkig is mijn Engels al goed genoeg of hij koorts had of niet? of het wel goed met hem ging!
Maar hij heeft het gelaten, dat was hem geraden ook.
Overmorgen ga ik weg naar Charleston voor het toernooi, lekker in een Marriot Hotel, kijken of die Queensize bedden echt groot zijn, want mijn voeten hangen over elk bed heen tegenwoordig! Als ik terug ben eis ik op zijn minst een twijfellaar anders een 2 persoonsbed lieve ouders!
hee ik hou het voor gezien, ga eens kijken of starbucks nog open is.,.

Rustig aan iedereen , Ciao

  • 05 Februari 2009 - 17:22

    :

    Mutzie!

    De kans dat ik angelina jolie tegenkom is groter denk ik, want wie is er met de oscars in LA? Ja je leest t goed, IK..

    Als je nou ff een toernooitje regelt in LA over 2 weken, ben ik je caddy;)

    Groeteennn!

  • 14 Februari 2009 - 15:05

    Ashley:

    Heey you!
    Hoe is het lieverd? Spreek je echt veel te weinig, maar gelukkig heb je het helemaal leuk zo te zien!
    Geniet er lekker van en laat snel weer wat van je horen!
    Bye bye xxx

  • 18 Februari 2009 - 19:41

    Mark:

    Hey man,

    Hoe is het daar? Amerikaanse avontuur is van start gegaan zie ik. Wat is het plan en tot wanneer zit je daar?

    Grt Mark

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigde Staten, Washington, D. C.

Maarten

Ik ben hier om golfproffesional te worden..

Actief sinds 26 Jan. 2009
Verslag gelezen: 152
Totaal aantal bezoekers 12044

Voorgaande reizen:

02 Januari 2008 - 02 Juni 2009

Mijn eerste reis

Landen bezocht: